Egy-egy ország autópiacát jellemzően az adott térségben erős gyártói gyökerekkel is jelen levő márkák szokták meghatározni, és ez sokáig így volt Magyarországon is. Az elmúlt években azonban ez megváltozott, és évek óta egy olyan márka éri el a legnagyobb sikereket a személy- és kishaszonjármű piacon, amely nem rendelkezik itthon semmilyen gyártóbázissal. Ez a márka a Ford, mely 2015-ben 12,2%-os piaci részesedéssel végzett az első helyen a magyarországi újautó forgalmazók között. Szamosi Viktor a márka magyarországi ügyvezető igazgatója adott interjút a Portfolionak.
A hazai piacon az elmúlt években komoly növekedést és az utolsó hat évből öt alkalommal a piacvezető pozíciót megszerző Ford magyarországi ügyvezetője, Kővágó-Laky Andrea - akinek munkáját a szakma tavaly az 'Év Menedzsere' címmel is elismerte -, a Ford Európán belül kap új lehetőséget, korábbi feladatait pedig az elmúlt évek sikereiben nagy szerepet játszó Szamosi Viktor, a Ford eddigi magyarországi kereskedelmi igazgatója veszi majd át.
Cikkünk folyamatosan frissül az orosz-ukrán háború eseményeivel.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Évtizedek óta megy a fenyegetőzés, most jön el a nyílt háború pillanata?
A napi mélypontokról azért elmozdult a Dow és az S&P 500 is.
Csúnyán megromlott a szervezet renoméja.
A gyepek és méhlegelők körül mindig forró a hangulat, de a tét sokkal nagyobb a lakók igazánál.
Körvonalazódik, mihez kezdtek a magyarok a felszabaduló megtakarításaikkal.
Eltűnik az egyik legfontosabb bevétel?